21.05.2024 12:10
Опитування про доступність публічних послуг
З метою виконання Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 372-р та листа Міністерства соціальної політики України від 24.04.2024 № 9989/0/2-24/58 про моніторинг доступності інформації та публічних послуг у сфері соціального захисту населення, передбачено проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, в тому числі осіб із різними рівнями комунікаційних можливостей, з метою ухвалення рішень із забезпечення населення рівноправним і повноцінним доступом до публічних послуг.
Пропонуємо пройти опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення з метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, інформації та публічних послуг у сфері соціального захисту.
Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення
Анкета оцінювання доступності публічних послуг
Довідкова інформація:
Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.
Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).
Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.
Суб’єкт надання публічної (електронної публічної) послуги – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державні, комунальні підприємства, установи, організації та інші суб’єкти, уповноважені відповідно до законодавства надавати публічні (електронні публічні) послуги.
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини