Логотип

Радехівська міська територіальна громада

Львівська область, Червоноградський район

21.05.2024 12:10

Опитування про доступність публічних послуг

664c660a67028__a7b298392e335e04909afddb51aa90fcbe2737ab.jpg

З метою виконання Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 372-р та листа Міністерства соціальної політики України від 24.04.2024 № 9989/0/2-24/58 про моніторинг доступності інформації та публічних послуг у сфері соціального захисту населення, передбачено проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, в тому числі осіб із різними рівнями комунікаційних можливостей, з метою ухвалення рішень із забезпечення населення рівноправним і повноцінним доступом до публічних послуг.

Пропонуємо пройти опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення з метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, інформації та публічних послуг у сфері соціального захисту.

Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

Анкета оцінювання доступності публічних послуг

Довідкова інформація:

Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.

Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).

Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.

Суб’єкт надання публічної (електронної публічної) послуги – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державні, комунальні підприємства, установи, організації та інші суб’єкти, уповноважені відповідно до законодавства надавати публічні (електронні публічні) послуги.